reklama

Mal som sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

“Mal som sen, krásny sen”

“Bola som v ňom?”

“Bola”

“A aká som bola? Krajšia?”

“Nie krajšia, iná”

“Lepšia?”

“Nie, bola si proste iná!”

“Aká? Nenaťahuj ma”

“Bola si taká, aká chceš byť, ale nie si”

“Aká chcem byť?”

“Veď ty vieš aká”

“Áno, ale sú sny, ktoré sa nám nikdy nesplnia”

“Nesplnia sa, ak im nedáš šancu”

Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu