reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

reklama

Táto Zem sa točí príliš rýchlo

Život je len okamih

Stanislav Griguš

Život je len okamih

Možno sa pýtate prečo je to tak. Ja to už viem. Aj vy na to prídete. Totiž každý na to musí prísť sám. Ja som si to uvedomil teraz, keď mi beží celý život pred očami. Tak by som tento okamih zmenil, iba tento jediný okamih, stačilo by čo i len o kúsok a všetko mohlo byť inak. Ale nedá sa. Nech by som akokoľvek chcel, nedá sa. Bohužiaľ niekedy sa všetko udeje inak, ako si človek predstavoval. Všetko môže v okamihu začať, ale aj skončiť. Život je len okamih. A pýtate sa prečo som tu, a kde som. Som presne tu, v tomto momente, a som tu už veľmi, naozaj veľmi dlho.

  • 10. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu