reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

reklama

Ľudia, ľudia, čo nespíte?

Tak oblečte si dresy

Stanislav Griguš

Tak oblečte si dresy

Nikto s nikým, každý za seba a každý s každým, všetci za jedného, jeden za všetkých, aj pre všetkých. Ale aj tak každý sám. A nikdy nikto nikde ale aj tak každý stále všade. Každý ticho a hlavne poriadne nahlas, preto jeden s druhým s tretím, bez štvrtého s piatym. A štvrtý s piatym s tretím bez prvého s druhým. Takže vlastne stále sám.

  • 25. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 693x
  • 3
Cestoval som vo štvrtok ráno

Stanislav Griguš

Cestoval som vo štvrtok ráno

Po mesiaci idem konečne domov na Veľkú Noc. Lístok na vlak som si bol kúpiť už pred týždňom, lebo v deň cesty by som miestenku už určite nedostal. Z Bratislavy do Popradu som sa rozhodol ísť v štvrtok rýchlikom o 10.10, lebo som vedel, že na skorší by som asi nevstal. Ráno som dobalil posledné veci a šiel som dolu na zastávku Slávičie Údolie.

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 324x
  • 12
„Nie, nezhasínaj“ alebo Stávajú sa veci

Stanislav Griguš

„Nie, nezhasínaj“ alebo Stávajú sa veci

Všetci vieme, čo je slovenský obľúbený šport. Každý z nás sa s ním už stretol, niektorý trochu prehnane veľa, niektorý s mierou a niektorý len jemne očuchali. Patrím medzi ten priemer. Vždy si dám, ale nie priveľa. Iba tak, aby som vedel, čo robím a aby som nerobil príliš abstraktné rozhodnutia mimo zmyslov. Našťastie sa zúčastňujem iba takých krúžkovíc, chodbovíc, či izbovíc, kde sa zídeme vždy len tí priemerní a len málokto skončí tak, že sa ráno zobudí nevediac o svete niekde pod schodmi. Avšak priemer neznamená podpriemer! Preto sa na takých akciách stáva hocičo.

  • 14. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 229x
  • 0
Práve jem jogurt, nepokecá niekto?

Stanislav Griguš

Práve jem jogurt, nepokecá niekto?

Áno, aj ja mám nick na pokeci. Kto dnes nemá? Ale zásadne si píšem iba s ľuďmi, ktorých poznám osobne. A určite písaním netrávim šesť hodín denne a nepíšem na sklo každú minútu, čo práve robím, lebo skutočne pochybujem, že niekoho, kto ma vôbec nepozná a je odo mňa vzdialený 500 km, zaujíma, že práve jem jogurt a potom pôjdem s kamošmi do Polusu.

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 787x
  • 52
reklama
SkryťZatvoriť reklamu