reklama

Ale svet sa bránil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

“Dlho sme sa nevideli”

“Bola som preč”

“Kde?”

“Chcela som zachrániť svet, ale svet sa bránil”

“Svet je už raz taký”

“Ale ja by som chcela len,.. len aby bol trochu krajší”

“Celý svet sa nikomu nepodarí zachrániť. Ale, aspoň ho majme radi. Veď láska je cieľ”

Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu