reklama

Stretol som ju

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

“Pred pár dňami som ju stretol”, vravím.

“Koho?”, pýta sa.

“Tú pravú, pre mňa stvorenú”

“Áno? Tak ale,.. prečo sa neusmievaš?”

“Nie je to také jednoduché, lebo,.. motýlie krídla sú nevyspitateľné, všetko by muselo byť úplne inak, ale nie je,.. možno niekedy inokedy, v nejakom inom vesmíre”

Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu