reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

reklama

Občas sa ma pýta

Stretol som ju

Stanislav Griguš

Stretol som ju

  • 6. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ale svet sa bránil

Stanislav Griguš

Ale svet sa bránil

  • 5. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dnes som stretol seba

Stanislav Griguš

Dnes som stretol seba

  • 4. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mal som sen

Stanislav Griguš

Mal som sen

  • 27. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Aj ja sa mením, neustále

Stanislav Griguš

Aj ja sa mením, neustále

  • 29. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 350x
  • 0
reklama
Občas sa ma pýta...

Stanislav Griguš

Občas sa ma pýta...

  • 28. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu