reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Griguš

Stanislav Griguš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stanislav Griguš- natáčam filmy, videoklipy, robím grafiku a píšem blog- som realista a optimista- a mám sen,.. nepoviem :) Zoznam autorových rubrík:  Život vysokoškolskýTáto Zem sa točí príliš rýchloObčas sa ma pýtaNiekde nad dúhouToto nevymyslíšVšetko zdá sa nejasnéĽudia, ľudia, čo nespíte?Who cares?

reklama

Niekde nad dúhou

Dennodenne

Stanislav Griguš

Dennodenne

  • 10. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 454x
  • 0
Škoda že je ...

Stanislav Griguš

Škoda že je ...

„Dobré ráno!" „Hmmm, dobréé." „Raňajky do postele, nech sa páči pre slečnu!" Dohodol som sa s jej spolubývajúcimi a pustili ma ráno k nim. Niežeby som vstal tak skoro, školu sme mali až o desiatej, ale raňajky do postele ju vždy potešia a keďže má dnes ťažkú písomku, tak si aj zaslúži.

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 491x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu